1. RETURNAREA SAU SCHIMBAREA PRODUSELOR
Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, orice persoană fizică poate returna un produs în termen de 14 zile de la recepționarea acestuia.
PetOne.ro (WEBPET SRL) va returna contravaloarea produsului sau produselor care îndeplinesc urmatoarele condiții:
– produsul va fi returnat in ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele aferente intacte.
– în cazul în care a fost utilizat, produsul nu trebuie să fie deteriorat sau să prezinte urme vizibile de utilizare.
– produsele perisabile (hrană ,suplimente alimentare, recompense etc.) vor putea fi returnate numai în cazul în care ambalajul nu a fost deschis.
– toate documentele însoțitoare vor trebui returnate.
Dacă se constată că produsele îndeplinesc toate condițiile impuse mai sus atunci veți fi contactat pentru comunicarea detaliilor finale și termenul de rambursare al contravalorii produselor.
Dacă produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare și nu pot fi vândute ca și produse noi, ne rezervam dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre produsele noi și cele deja utilizate.
În cazul în care produsele sunt într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lor, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. În acest caz, produsele vor fi trimise înapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de către client.
In cazul in care doriti o schimbare de produs, taxa de transport tur-retur (40 RON) va fi suportata integral de catre dumneavoastra.
In cazul unei erori de comanda produsa din vina noastra (ex: produsul are defecte de fabricatie, s-a trimis alt produs, alta marime, alta culoare etc) Webpet SRL va suporta taxa de transport atat tur cat si retur.
In cazul in care produsulele primite nu sunt conforme va rugam sa ne informați in termen de 24 de ore de la primirea coletului, sesizarile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Plata contravalorii produselor se va face prin bancă în contul bancar specificat de către client în decurs de 14 zile de la acceptarea returului.
Pentru orice informații suplimentare aveți la dispoziție următoarul numer de telefon +40770385154 (tarif normal) sau ne puteți scrie și pe email la contact@petone.ro.
2. Ce produse pot fi returnate?
Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (nefolosit, sa aiba etichetele atasate, ambalajul original și documentele care l-au insotit).
Pot fi returnate produsele care:
* nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
* nu au facut obiectul unei comenzi speciale (ex: lucruri personalizate);
* nu prezinta urme vizibile de uzura;
* nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
* nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala) cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
3. Care este procedura de returnare a produselor?
Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@petone.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei
In termen de maxim 72 ore de la transmiterea notificarii, cumparatorul va fi contactat de catre un reprezentant al siteului petone.ro care va va oferi un raspuns cu privire la solicitarea inaintata.
Dupa confirmarea faptului ca indepliniti conditiile de retur, o sa facem cerere la curier pentru ridicarea coletului urmand sa retinem costul transportului retur (24 RON) din suma ce trebuie restituita.
Dupa receptionarea si verificarea integritatii coletului returnat, vom demara procedurile de returnare a contravalorii produselor.
In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, rupturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau returnarea acestuia catre dumneavoastra.
4. Cum se returneaza contravaloarea produselor?
Contravaloarea produselor o veti primi in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului returnat.
De asemenea, aveti posibilitatea sa optati pentru primirea unui cupon valoric (voucher), pe care il veti putea folosi la o comanda ulterioara.