Intrebari Frecvente
Trimite-ne un mesaj
DETALII CONTACT
Contactati-ne pe adresa de email si va vom raspunde rapid
Informatii despre comanda ta
Care este costul livrarii?
Taxa de livrare este de 19 RON, oriunde in Romania. Noi nu adagam profit pentru taxa de livrare si incercam tot timpul sa scadem costul transportului in functie de negocierile purtate cu livratorii.
In cat timp imi vor fi livrate produsele?
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 48 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare (L-V) de la data confirmării comenzii.
Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.
In cazul, putin probabil, unei intarzieri te vom informa, fie telefonic sau pe adresa ta de email.
Unde pot gasi sumarul comenzii mele si factura?
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul si sumarul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”.
De asemenea, sumarul si factura iti vor fi trimise si pe adresa ta de email furnizata la plasarea comenzii.
Pot modifica sau anula o comanda?
In cazul in care te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la +40 770 385 154, iar noi vom face tot posibilul sa anulam comanda inainte sa fie predata curierului.
Rambursari si Returnari
Ce produse pot fi returnate?
Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (nefolosit, sa aiba etichetele atasate, ambalajul original și documentele care l-au insotit).
Pot fi returnate produsele care:
- nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
- nu au facut obiectul unei comenzi speciale (ex: lucruri personalizate);
- nu prezinta urme vizibile de uzura;
- nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
- nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala) cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate.
Care este procedura de returnare a produselor?
Daca intampini o astfel de situatie, te rog sa consulti pagina cu ‘Politica de rambursari si returnari’, din meniul din josul paginii.
Cum se returneaza contravaloarea produselor?
Contravaloarea produselor o veti primi in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului returnat. De asemenea, aveti posibilitatea sa optati pentru primirea unui cupon valoric (voucher), pe care il veti putea folosi la o comanda ulterioara.